wrz 072012
 
Teksty reklamowe

Cechy świetnego copywritera

Można powiedzieć, że copywriterem może zostać praktycznie każdy, a zwłaszcza ten, który chce i lubi pisać. Pytanie tylko, czy każdy potrafi to robić dobrze i ma do tego odpowiednie predyspozycje.

Kandydat na copywritera musi posiadać pewne umiejętności, które są niezbędne w tym zawodzie. Np. lekkie pióro. Wiele cech, które charakteryzują osobę wykonującą ten zawód można sobie w pewnym okresie czasu wypracować, ale czy to wystarczy? Copywriter to profesja, w którym nie ma miejsca na nudę. Osoba, która go wykonuje ma kontakt z wieloma dziedzinami wiedzy.

Copywritera powinna cechować: łatwość w wyrażaniu myśli, giętki język, kreatywność językową, pomysłowość, sztuka umiejętnego pisania perswazyjnych tekstów, szeroki zasób słów, umiejętność skupiania się na danej pracy, jasny oraz zrozumiały i przejrzysty styl pisania, ogromna wyobraźnię, duża wiedza na określone tematy i umiejętność szybkiego przyswajania potrzebnej wiedzy, umiejętność pracy pod presją czasu, wiedzę z zakresu marketingu i reklamy, spontaniczność, umiejętność posługiwania się językiem polskim i obcym. Jednak posiadane cechy i umiejętności charakteryzujące copywritera mogą nie wystarczyć, jeżeli tworzenie tekstów nie sprawia radości. Jeżeli brakuje pasji, to wcześniej czy później zajęcie związane z copywritingiem stanie się na tyle męczące i stresujące, że osoba je wykonująca będzie zmuszona znaleźć sobie zupełnie inną pracę. Teksty marketingowe


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 42 (ostatnio: 08.07.2022 02:11:31)
  • yahoo: 10 (ostatnio: 16.08.2017 04:37:41)

Podlinkuj wpis: