paź 192012
 
Odżywki dla sportowców

Wybierając się na zakupy, nie za każdym razem mamy znajomość swoich praw konsumenta. W wypadku suplementów diety są one niezwykle ważne oraz mogą znacząco wpłynąć na rezultaty stworzonego przez nas treningu. Jako kontrahent mamy prawo do uzyskania wyczerpującej wiadomości dotyczących składu artykułów. Jak się okazuje w życiu realnym, bywa że na etykietach są wypisane składniki, ale nie w ich procentowej ilości. Ma to duże znaczenie w wypadku odżywek z białek. Dla każdego ćwiczącego ważne jest, by wiedzieć ile w każdym suplemencie jest białka pszennego, mleka, białka sojowego oraz protein zdobywanych z jaj. Nieraz ma miejsce sytuacja, w której sprzedający nie zna proporcji bądź także podaje nam nieprawdziwą informację, tylko po to, by sprzedać artykuł. W tym wypadku nie tylko kupujemy artykuł o kiepskim działaniu, ale takżepozwalamy na działalność oszustów. Odżywki białkowe, które są pełne białka mleka oraz serwatki mogą być najbardziej problematyczne. W większości wypadków konsumenci mają trudności z uzyskaniem wiadomości dotyczących ich procentowego składu. Pomimo więc dużego nadruku na opakowaniu informującego o obecności danego składnika, sam artykuł może zawierać go niezwykle niedużo. Jak się okazuje, zapytując o skład, nawet u producenta mamy możliwość pozyskać wymijające odpowiedzi. Oznacza to najpewniej, że zawartość najbardziej przydatnych dla nas składników w suplemencie nie jest większa od piętnastu procent. Powodem tego jest wysoka cena składników, dlategotakże dla producenta lepsze jest zastąpienie ich tańszymi odpowiednikami. Dla przedsiębiorcy jest to niezwykle wartościowe rozwiązanie. Mimo to w wypadku konsumentów okazuje się, że w rzeczywistości nabyty został artykuł, który pomimo właściwych składników, nie jest tak skuteczny jak można się było tego spodziewać. Dobrze jest w takim razie wcześniej sprawdzić opinie o interesującym produkcie, a w wypadku dokonania błędnego zakupu, nie zostawiać tego dla siebie, lecz ostrzec znajomych, tym samym zatrzymując nieuczciwy proceder. Jak się albowiem okazuje, aktualnie to nie reklamy i cena wpływają decydująco na zakup, ale to jak wypowiadają się o danym produkcie osoby, którym ufamy.


Ocena: 4,5/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 41 (ostatnio: 18.10.2020 22:51:10)

Podlinkuj wpis: