lis 152012
 
Badania ilościowe

Polska Grupa Merchandisingowa działa na rynku od prawie 10 lat. Już ponad sześć lat wspieramy naszych interesantów w sprzedaży i ekspozycji produktów, docieramy do najdalszych obszarów kraju prezentując i wdrażając idealne standardy teraźniejszego merchandisingu. Kompleksowo zakrojone działania i praca z liderami odmiennych gałęzi pozwoliła nam na zdobycie kompetencji, doświadczenia i przede wszystkim wiedzy, aby rozszerzyć swoją ofertę usług. Dzięki połączeniu praktyki z teorią oraz szerokiemu doświadczeniu naszych pracowników terenowych możemy zaoferować Państwu usługę badań marketingowych funkcjonującą pod brandem Exploreo. Oferujemy badania typu: Retail Audit, Badania konsumenckie oraz Tajemniczy Klient. Oferta ta jest skierowana do firm, które oczekują prawdziwych, rynkowych i wiarygodnych informacji z rynku, dostarczanych przez profesjonalnych ankieterów oraz audytorów.


Ocena: 4,5/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 29 (ostatnio: 15.07.2019 16:22:07)
  • yahoo: 4 (ostatnio: 17.06.2016 08:52:33)

Podlinkuj wpis: